[Square] Pre-flyer Convention 2005

Zaba zaba na worldmail.cz
Pondělí Únor 7 15:17:59 CET 2005

Ahoj,
nedá mne to, a musím se ozvat:

> ja si v prve rade myslim, ze tanecnik by mel byt povazovan za samostatne
> mysliciho jedince nezavislem na jedinem cloveku na svete - klubovem
calleru.
> Tanecnik si dokaze zjistovat informace i sam. Z tistenych ci
elektronickych
> materialu (dnes neuveritelne snadno dostupnych oproti drivejsku),
objizdenim
> jinych klubu (napr. ve mestech, kde je jich vice) a hlavne na akcich - pri
> tancovani i debatou s ostatnimi tanecniky a callery.

> Nejlepe kdyz vyrazi sam na zahranicni akci s (co
> [...]

Tanecník urcite je samostatný jedinec - ovsem být samostatný neznamená
neprijmout prípadne nepotrebovat nikdy od nikoho zádnou pomoc. Tanecník si
jiste dokáze sám zjistovat informace, ale mnoho z nich (z nás) to nedelá, a
to zpravidla proto, ze SD nehodlají nebo nemohou venovat tolik svého casu.
Já bych pokládala za rozumné ocekávat, ze kdyz uz tanecník nekde je (na
klubu, na akci), bude se snazit ten cas efektivne vyuzít, nebude se bránit
novým pohledum na vec, prípadne snahám callera neco nového naucit (taky se
mne otvírá kudla v kapse, kdyz slysím reakce typu: "Co si to ten caller
vymýslí za blbosti!" - dokonce i kdyby to objektivne blbost byla (coz
vetsinou není), nový pohled na vec muze být vzdycky k uzitku).
Na druhou stranu mne prijde prehnané ocekávat, ze tanecníci si budou houfne
samostatne vyhledávat informace na Netu a já nevím, kde jeste, objízdet
nekolikrát do týdne vsechny kluby ve meste, obrázet zahranicní akce... Pokud
bychom na lidi kladli takovéto nároky, budeme se muset spokojit s temi
zájemci o SD, kterí jsou svobodní, bezdetní, mají zamestnání, jez neklade
vyssí casové nároky, nez je obvyklé, mají nejvýse jednoho dalsího konícka,
prístup k Internetu, analytické myslení, prostorovou predstavivost... asi by
se jeste neco vymyslet dalo, lec nechám toho, mírím k tomu, ze to by sice
bylo hezké (nejsem si zcela jista, jestli i ideální), ale reálné to není -
to si muzou calleri rovnou porádat výjezdy, na kterých si budou vzájemne
callerovat do ouska

To Vám preje

Zaba (ZoomB. Brno)   :-)