[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Únor 7 15:49:11 CET 2005

Tomas Machalik wrote:

> a co kdyz ti "nekteri calleri" ani nevedi, ze by tanecniky meli naucit
> vic?

    Ale ja nic takoveho nikdy nenapsal. O tom, PROC je to nenaucili,
naprosto neuvazuju. Proste konstatuju fakt, ze takovito tanecnici jsou a
budou.

> Resenim je tudiz v prvni rade vzdelavat callery a rozsirovat jejich
> obzory, protoze tanecnici samozrejme nevi, ze neco neumi (pokud jim to
> caller vyslovne nerekne nebo pokud na neznamou kombinaci nenarazi na
> akci). Mozna se mnou nebude souhlasit kazdy, ale mne pripada lepsi
> cloveku, ktery neco neumi, pomoci, nez ho za to zadupat do zeme.

    Ale to je preci samozrejme. Jenomze je otazka, jak takovy caller
vezme to, ze za nim prijde X lidi, kteri mu reknou, ze jeho tanecnici
neznaji to ci ono. A je jedno, jestli to caller zatajuje vedome nebo
proto, ze to sam nevi. Opet dva extremy: jeden okamzite zahaji na svem
klubu procvicovani a bude tanecniky honit tak, aby zvladali aspon na
prumerne urovni, druhy extrem prohlasi neco ve smyslu "do toho, jak JA
to delam, mi nikdo jiny kecat nebude, ja vim, proc to tak delam"

> Specialne
> na studentskych akcich jsem navic pripraven na to, ze tancovat prijdou
> lide s cerstvymi znalostmi, ktere v mnoha pripadech nemeli moznost
> vytancovat - ostatne, v tom vidim jeden ze smyslu takovych akci:
> tanecnici, jejichz vyuka neni z nejakeho duvodu plnohodnotna, maji
> moznost ziskat nove zkusenosti a dostat se na uroven ostatnich.

    O studentskych akcich - aspon doufam - nebyla rec. Pokud prijedu na
studentskou akci, pocitam s tim, ze jedu pomahat novym nebo slabsim
tanecnikum. Ale pokud si - napriklad ve vecernim postprogramovem
tancovani - dohodnu tip pro zkusene, tak na tomto tipu, radne jako
takovem oznacenem, se studentskost akce neuplatni.
    Pripadne, pokud si mi na Crazy specialu pokusi stoupnout na
nemilosrdny Basic student, ktery si potrebuje zazit figury, ktere se
doucil cestou na akci, opise velmi rychle balistickou krivku.

> Neco jineho samozrejme plati v pripade tanecniku, kteri VEDI, ze maji
> mezery, ale stejne si jdou na ten-ktery program stoupnout, "protoze se
> prece chteji take bavit" (nejlepe bez toho, aby ostatnim lidem ve
> ctverylce cokoli rekli). Nerad ale vidim, kdyz se hazi vsechno do
> jednoho pytle.

    Ale o tech ja mluvil na jinem miste. Ani ja nechci vsechny hazet na
jednu hromadu. Tim spis, ze na jinych levelech bych se na ni mohl snadno
ocitnout i ja.

      Heart