[Square] Pre-flyer Convention 2005

Zaba zaba na worldmail.cz
Úterý Únor 8 09:27:14 CET 2005

Ahoj!

asi by

> Tos netrefila :-))) Mam tri male deti, zamestnani s obcasnymi nocnimi a
> vikendovymi sluzbami a i pres to vsechno si krom prestavby celeho bytu za
> pochodu (viz pocet deti) a akci s detma snazim udrzet i slusnou radku
konicku.
> Tak snad zbyva to pripojeni k Inetu, ktere uz ma stejne temer kazdy, a
> prostorova predstavivost s analytickym myslenim. To snad nejake mam, ale
znam
> dost lidi, se kterymi se nemuzu merit.

Ja ty tri deti a konicky a snahu na sobe pracovat mam taky, ale nechci tady
rozproudit diskusi nerku-li soutez na tema, kdo z nas ma tvrdsi chlebicek a
lip si s tim poradi :-). Jde proste o to, ze cim mene se clovek podoba tomu,
co jsem znacne prehnane vypodobnila v predchozim prispevku, tim tezsi pro
neho je delat vic nez jenom chodit na klub, prijimat to, co nabizi klubovy
caller, a cas od casu vyjet na akci. Chtela jsem rict (a zda se, ze jsem to
dost jasne nerekla), ze zkratka i takovi lidi jsou a my je muzeme bud poslat
k sipku nebo je prijmout. Ja bych hlasovala pro to je brat, a to ze dvou
duvodu - jednak je nas malo a druhak kolem sebe vidim tolik lidi, kteri
nedelaji absolutne vubec nic, jenom cuci to bedny a nadavaji na vsechno a na
vsechny, ze si vazim kazdeho, kdo dela aspon neco - a nemusi byt zrovna
takovy blazen, jako napr. ja nebo nekteri jini. Tim zaroven odpovidam i na
Miluv prispevek - jisteze si to ti lidi na tom Netu muzou najit celkem
snadno, ale musime pracovat s tim, co mame, ne s tim, co bychom chteli mit -
a my holt mame pomerne dost lidi, kteri si to na tom Netu zkratka nenajdou.
Muzeme je bud vzit nebo nechat byt, ale nepredelame je stejne, jako oni
nepredelaji nas.
Ja jako hlavni problem vidim nedostatek soudnosti a ohleduplnosti, to ze si
lidi stoupnou na tip s tim, ze "oni nas odtahaji", a neochotu se ucit, i
kdyz jim to nekdo serviruje az pod nos. Tam vidim tu hranici, na ktere bych
lidi uz k sipku opravdu posilala.
Tanecnik, ktery se chova jako svepravna dospela bytost, muze klidne rict, ze
on tomu proste ten cas navic venovat nechce, protoze ho hodla venovat necemu
jinemu. Proc by nemohl udelat takoveto svobodne rozhodnuti? My se pak muzeme
svobodne, svepravne a zodpovedne rozhodnout, jak se k tomu postavime. Jestli
se nekteri calleri snazi delat z tanecniku nesvepravne chudacky blbecky a
upiraji jim moznost rozvijet se i jinak, nez jejich osobnim svatosvatym
pusobenim, je to samozrejme spatne - priznam se, ze tato varianta me puvodne
vubec nenapadla, protoze jsem se s nicim takovym nastesti nesetkala. Ja jsem
tu zabednenost bohuzel videla vzdycky na strane tanecniku :-(.

Zaba (ZoomB. Brno)