[Square] Pre-flyer Convention 2005

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Úterý Únor 8 08:01:22 CET 2005

Ahojky,

> Zkusme si predstavit fiktivniho tanecnika, ktery byl postizen prave
> takovymto pripadem. Jeho caller mu z jakehokoli duvodu neukazal nic vic
> nez extremni minimum a ani se mu nezminil o tom, ze jini mozna tanci vice.

Hmmm, kdyz se to objevi jednou, tak mas pravdu, Mr. Diabolo. Ale kdyz to potka napriklad na Convention v bloku kazdeho callera (tj. asi tak jednou za 1,5 hodiny)? Nebude mu to divne? To mu pokazde jeho klubovy caller rekne, ze ten ucinkujici je debil a prekrucuje? To dotycnemu Fiktovi nebude divne, ze to okolo spousta lidi odtancila?
Tak bych sveho callera proste dotahl za fligr za ucinkujicim a v prestavce bych chtel slyset jejich nazory.

> Na to nas nestastny tanecnik nezareaguje. On prece vzdycky
> odtancoval vsechno, co po nich caller chtel, dokonce tenkrat jednou,
> kdyz zrejme zapomnel pred Spin the Top dat Swing Thru, tak ho opravil a
> uvedl do poradku. A po trech figurach tohoto tipu se nebude stacit divit.
A kdyz se nebude stacit divit, co vsechno se da zatancit, tak bychom meli byt spokojeni. Ted jeste premluvit pana Fiktu, aby se zamyslel a alespon trosku se pidil po tom, co tam bylo, jak to bylo, a jak se to zatanci.

> Povazuju za nutne zduraznit jedno: zde neni chyba v tanecnikovi. On
> se muze uprimne snazit, ale duveruje-li svemu callerovi (a to je asi
> vhodne), muze narazit, a teprve delsi sada narazu by z nej tu
> neopravnenou duveru mela vymlatit.
>
> Heart advocatus diaboli

Castecne souhlasim.
A ve finale nam asi opravdu nezbude nic jineho, nez prestat byt hodny, a napriklad na teto konferenci nahodit zminku, ze na posledni akci jsem se nekolikrat ve ctverylce setkal s tanecniky (napr. z Holoklubu), se kterymi se neda tancit, protoze se totalne rozpadaji na basicu, natoz Advanced.

Preji pekny den
Benitto