[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Únor 8 08:19:37 CET 2005

Michal Beneš wrote:

> Hmmm, kdyz se to objevi jednou, tak mas pravdu, Mr. Diabolo. Ale kdyz to
> potka napriklad na Convention v bloku kazdeho callera (tj. asi tak
> jednou za 1,5 hodiny)? Nebude mu to divne? To mu pokazde jeho klubovy
> caller rekne, ze ten ucinkujici je debil a prekrucuje? To dotycnemu
> Fiktovi nebude divne, ze to okolo spousta lidi odtancila?
> Tak bych sveho callera proste dotahl za fligr za ucinkujicim a v
> prestavce bych chtel slyset jejich nazory.

    S tim naprosto souhlasim. Jak jsem napsal, pokud se to bude
opakovat, pravdepodobne se drive nebo pozdeji u takoveho tanecnika musi
dostavit pocit, ze jeho neotresitelna duvera v callera by mela byt asi
tak neotresitelna, jak se ukazal byt Sojuz nerusimyj...

> A kdyz se nebude stacit divit, co vsechno se da zatancit, tak bychom
> meli byt spokojeni. Ted jeste premluvit pana Fiktu, aby se zamyslel a
> alespon trosku se pidil po tom, co tam bylo, jak to bylo, a jak se to
> zatanci.

    Presne tak.

> Castecne souhlasim.
> A ve finale nam asi opravdu nezbude nic jineho, nez prestat byt hodny, a
> napriklad na teto konferenci nahodit zminku, ze na posledni akci jsem se
> nekolikrat ve ctverylce setkal s tanecniky (napr. z Holoklubu), se
> kterymi se neda tancit, protoze se totalne rozpadaji na basicu, natoz
> Advanced.

    Naprosto souhlasim.

      Heart prikyvujici