[Square] Pre-flyer Convention 2005

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Únor 8 10:19:19 CET 2005

> Podle me nehraje roli, jestli najdou nebo nenajdou, vyjedou nebo nevyjedou.
> Dulezite je, jestli kazi nebo ne, presneji receno jestli kazi bezohledne a
> opakovane nebo ne. Pokud ne, je mne jedno, jestli je "vycepoval" jejich
> klubovy caller nebo si vsechno vyspele a samostatne nasli na Netu a

Ja vim, jak to myslis. To je sice hezke, ale to pocitas s tim, ze existuje
nejaky JINY klubovy caller, ktery je vycepoval, nosil jim materialy az pod nos
a snazne je prosil, aby se aspon naucili cist (kdyz ani v praci na klikani ve
Windows cist nepotrebuji, protoze maji barevne ikonky a vesele skakajici
kancelarske sponky).

Vtipna zacne situace byt, az tim klubovym callerem, ktery to s dotycnym
tanecnikem vsechno protrpi (v mnoha kopiich, protoze takovych razem budou na
klubu takovych spousty, kdyz vidi, ze to jednomu prochazi) mas byt Ty. Predstav
si, ze ten caller ma take tri deti, zenu (nebo muze), byt a praci - a narozdil
od tanecniku musi prijit na KAZDOU klubovou schuzku, s predstihem, pripravit
se, jezdit callovat na akce, shanet hudbu... A co za to ma? V drtive vetsine
pripadu ani vdek toho tanecnika, ani radost, ze by neco umel - protoze s
takovym pristupem nikdy poradne umet nebude a kdyz mu bude utirat za rok
zadnici nekdo jiny, treba na Klubu Vareni Knedliku, tak SD necha z minuty na
minutu a ani se neprijde rozloucit.

Zkratka, predstav si sama sebe na miste toho kluboveho callera. Pak pochopis,
co Ti s Milou povidame :-)

Milan Vancura