[Square] Pre-flyer Convention 2005

Zaba zaba na worldmail.cz
Úterý Únor 8 11:08:19 CET 2005

> Vtipna zacne situace byt, az tim klubovym callerem, ktery to s dotycnym
> tanecnikem vsechno protrpi (v mnoha kopiich, protoze takovych razem budou
na
> klubu takovych spousty, kdyz vidi, ze to jednomu prochazi) mas byt Ty.
Predstav
> [...]
> od tanecniku musi prijit na KAZDOU klubovou schuzku, s predstihem,
pripravit
> se, jezdit callovat na akce, shanet hudbu... A co za to ma? V drtive
vetsine
> pripadu ani vdek toho tanecnika, ani radost, ze by neco umel - protoze s
> takovym pristupem nikdy poradne umet nebude a kdyz mu bude utirat za rok
> zadnici nekdo jiny, treba na Klubu Vareni Knedliku, tak SD necha z minuty
na
> minutu a ani se neprijde rozloucit.
>
> Zkratka, predstav si sama sebe na miste toho kluboveho callera. Pak

Uz jsem nekde napsala, ze ocekavam, ze se tanecnik snazi. Pokud budu
callerem - na cemz jsem o vikendu zacala pracovat ;o) - tak budu pocitat s
tim, ze tanecnik se nic sam od sebe neuci (ne ze by mne vadilo, kdyby se
ucil, ale budu proste pocitat s horsi variantou, ze je to vsechno na mne, a
kdyz tak se necham prijemne prekvapit), ale na druhou stranu, ze se bude
ochotne a rad ucit cokoli, co nabidnu. Tim cokoli nemyslim jakkoli
nedomyslene blaboly, ale naopak jakkoli komplikovane a neobvykle veci (pokud
je budu s to vymyslet - nechame se prekvapit :-) - ale vim, ze jsou calleri,
kteri je vymyslet dovedou, tanecnikum je nabizi a jsou s nimi posilani
nekam). Myslim, ze nebudu ochotna slevit (samozrejme prisahat na to nemuzu,
kdyz v te situaci nejsu - proste si to myslim) - bude-li se takhle chovat
jeden tanecnik z klubu, tak si pojedu po svem a uvidime, kdo z koho (jinymi
slovy jestli se dotycny prizpusobi nebo zdrhne), pokud jich bude vetsina,
tak to zabalim - muj cas je prilis vzacny, nez abych ho venovala necemu, do
ceho se mne nechce - cilene primitivnimu pochodovani, nekladoucimu zadne
naroky na nikoho a na nic. Takze si myslim, ze Vas docela chapu - i kdyz
pripoustim, ze pro Vas mozna neni tak jednoduche se na to proste vyflaknout,
jak ja si to predstavuju, a ze az ja v te situaci jednou budu taky, tak
treba zjistim, ze prece jenom delam kompromisy a remcam nad nima...

Zaba (ZoomB. Brno)