[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Únor 8 11:52:14 CET 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer wrote:

> a ja si stale myslim, ze alespon na nejnizsim levelu ( B-MS) muzou byt
> i tanecnici kteri to kazi. Treba i proto, ze kazdemu neni zhury dano.

    Castecny souhlas. Pokud mas na mysli tanecniky, kteri si uvedomuji,
na co maji a na co uz ne, a dokonce se podle tohoi ridi, pak mas
nepochybne pravdu. Navic tihle tanecnici malokdy vynechaji prilezitost
zeptat se, poprosit o radu ci pomoc. V tu chvili asi vetsina lidi pomuze.
    Zcela jina situace nastane v pripade, ze se budeme bavit o cloveku,
ktery odmita pripustit svou nedostatecnost nebo ji sice pripousti, ale
trva na tom, ze ostatni jsou povinni mu pomoci.

> No a nekterym to uz jde, nekterym ne. A co tedy s tanecniky, co
> tancuji x let ale zkratka NEMAJI moznost to tancovat dobre ( nemoznost
> se to  doucit, nemoznost to vytancovat, neschopnost vcas reagovat
> apod. )? Poslat je ucit se Zuzanu?

    Ne nutne. Ale poslat je opakovat si to, v cem delaji chyby. Tedy
pokud maji problem s formacema, casto ho zastavit a pozadat ho, aby
identifikoval sam sebe ve ctverylce, ukazal svuj box, ukazal, s kym bude
tancovat nejakou figuru. Vysvetlovat, hledat k nemu tu spravnou cestu.
Neverim tomu, ze se lze pres veskerou snahu nenaucit za nekolik let
aspon zakladni MS.

> Kde je potom jedna ze squareovzch zasad pomahat?

    Ano. Ale kazdy musi byt i sam soudny. Jestlize napriklad vim, ze v
soutezi Miss CR ma sanci vysoka stihla slecna ve veku 18 - 25 let,
nebudu se tam hlasit, protoze si sebekriticky reknu, ze z techto
podminek nesplnuju ani jednu. Stejne tak, pokud vim, ze neumim Plus,
nemuzu ho jit tancovat.
    U toho Square je to o to horsi, ze zatimco u Miss zesmesnim sebe, u
tance to zkazim i tem ostatnim...

      Heart soudny