[Square] Pre-flyer Convention 2005

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Únor 8 11:50:01 CET 2005

> ctverylky. No a nekterym to uz jde, nekterym ne. A co tedy s tanecniky co
> tancuji x let ale zkratka NEMAJI moznost to tancovat dobre ( nemoznost se to
> doucit, nemoznost to vytancovat, neschopnost vcas reagovat apod )? Poslat je

Tahle ta veta uz me zacina tocit. My se s Milou tak dvakrat trikrat do
roka potkame s nekym, kdo nam rika, ze maji ctverylku, ze treba nemaji
callera a ze by chteli umet poradne tancovat.

Nase odpoved je vzdycky ta sama. Pokud je nekde zajem, radi pomuzeme.
Staci, kdyz se ona ctverylka domluvi a pozve si jednoho z nas nebo oba na
vikend. Takova klubova akce na zlepseni tanecnich schopnosti.

Ten, kdo si nas odchytne, vzdycky nadsene kyva hlavou a ze urcite neco
zorganizuje. A vysledek? Vyuzili toho jenom v Budisove a ve Vidni. Mozna
jeste v Treboni.

Takze mi nerikejte, ze nekdo NEMA moznost. Moznosti jsou, ale lidi NEMAJI
bud chut, nebo duvod.

David