[Square] Pre-flyer Convention 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Únor 8 11:55:42 CET 2005

>  Ale ono to tak i dnes funguje. Jenze pak ti lidi utvori ctverylky
> spolu, ktere se samozrejme tvrde nechytaji. A co udela caller? Vidi, ze
> se mu pulka salu rozpada na jakychkoli trosku slozitejsich kombinacich,
> takze snizuje a snizuje az na uroven stupid dance.

Nejak mi to pripomelo situaci po rainbow 2 years ago. Dave preskit nastoupil
sebevedomne, potom zacal snizovat az se dostal na uroven kdy vetsina salu
tancovala. A po raibow tu byla diskuse na tema jaky to byl stupid dance :-))

Nicmene tehdy jsem osobne vnimal dva problemy:
1. ze zacatku malo tanecniku rozumela-coz se postupne zlepsovalo
2. Dave pouzival velmi casto figuru roll away with a half sashay....no a
pulka ctverylky vzdy delala jen rollaway a druha polovina k tomu jeste half
sashay.
Kdyby na to tehdy Dave nebo kdokoliv jiny tanecniky upozornil mozna by bylo
vse jinak. Skuste si na klubu zacalleroval to cely stary zneni a reakce
tanecnika uvidite...