[Square] Pre-flyer Convention 2005

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Únor 8 11:31:52 CET 2005

a ja si stale myslim, ze alespon na nejnizsim levelu ( B-MS) muzou byt i
tanecnici kteri to kazi. Treba i proto, ze kazdemu neni zhury dano. Znam par
pripadu tanecniku, kteri po dobu co tancuji ja neustale pletli a rozpadali
ctverylky. No a nekterym to uz jde, nekterym ne. A co tedy s tanecniky co
tancuji x let ale zkratka NEMAJI moznost to tancovat dobre ( nemoznost se to
doucit, nemoznost to vytancovat, neschopnost vcas reagovat apod )? Poslat je
ucit se Zuzanu?

Kde je potom jedna ze squareovzch zasad pomahat?

Au Rum
Pyro