[Square] RE: [Akce] Plusova nalejvarna

Ing. Miroslav SKORUPA hypro na hypro.sk
Středa Leden 12 15:32:10 CET 2005

Zdravim organizatorov plusovej nalievarne ...

Mrzi ma, ze sa zapajam do konferenmcie az teraz, ale skor to jednoducho
neslo ...

Celkom ma prekvapuje termin tejto akcie. Nebolo zvykom organizovat akciu
rovnakeho a ani podobneho charakteru a urovne, aka sa uz v daný termine
organizuje, v nasom pripade uz 13 rokov! Vzdy sa dodrzoval nepisany zakon o
respektovani sa navzajom. To si nikto z organizatorov nevsimol 13 rocnu
"blokaciu" posledneho januaroveho vikendu? Zvlastne.

Pamatam si, ze sa v tomto termine organizovala pre pripravky Easy Basic
akcia v Prahe (Jirka Roga). Nasa bola Ms - Plus takze sme si "neodoberali"
tanecnikov a aj s Jirkom sme sa svojho casu o tom rozpravali a zhodli sme
sa, ze je to OK.

Organizovanie Plusovej nalievarni v tomto termine je ale prinajmensom dost
smutne zistenie, ktore mi vobec nezapada do squaerovej slusnosti a
spolupatricnosti. Squaerove Specialy prezivaju dost neprijemnu recesiu a
urcite nielen na Slovensku. Aj velke akcie typu Rainbow Praha alebo
Netradicny Special v Bratislave pocituju ubytok tanecnikov a s tym spojeny
nemalu financnu stratu tak potrebnu na vratenie "vrazenych" prostriedkov.

Kazdopadne sa s tym tento rok uz neda nic robit. Ako som spomenul na
zaciatku : "Zdravim organizatorov plusovej nalievarne ..." a prajem im, aby
sa im toto nikdy nestalo a aby im na buduci rok, az budu organizovat tuto
akciu v iny termin, ako v posledny januarovy vikend, prisiel aj niekto zo
Slovenska.  A este raz DAKUJEME !!!

Miroslav Šerpo Škorupa

prezident a caller CSDC PEGAS Banská Bystrica