[Square] RE: [Akce] Plusova nalejvarna

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Leden 12 17:40:32 CET 2005

Ing. Miroslav SKORUPA wrote:

> Celkom ma prekvapuje termin tejto akcie. Nebolo zvykom organizovat akciu
> rovnakeho a ani podobneho charakteru a urovne, aka sa uz v daný termine
> organizuje, v nasom pripade uz 13 rokov! Vzdy sa dodrzoval nepisany
> zakon o respektovani sa navzajom. To si nikto z organizatorov nevsimol
> 13 rocnu "blokaciu" posledneho januaroveho vikendu? Zvlastne.

    Ne. A priznavam se, ze me ani nenapadne pamatovat si, kdy ma kdo
akci. Proste se podivam do kalendare - a bud tam akce je (a pak se neni
o cem bavit) nebo tam neni (a pak se taky neni o cem bavit).

    A kdyz se akce v kalendari objevi pote, co se tam objevi moje akce,
s terminem hybat proste nebudu. Nalejvarna je v kalendari od listopadu.

> Organizovanie Plusovej nalievarni v tomto termine je ale prinajmensom
> dost smutne zistenie, ktore mi vobec nezapada do squaerovej slusnosti a
> spolupatricnosti.

    COZE??? To snad nemuzes myslet vazne! Takze ja jsem neslusny,
protoze jsem v terminu, ktery v te dobe byl volny (podle kalendare)
usporadal akci, a vy, kteri jste se neobtezovali dat echo, jste slusni?

    Opet, kdyby byla vase akce v kalendari, byl bych ochoten k diskusi.
Takhle reaguju takto: jak si muzete dovolit predpokladat, ze o vasem
teminu kazdy vi? Tomu ja rikam bezduvodna namyslenost.

> Kazdopadne sa s tym tento rok uz neda nic robit. Ako som spomenul na
> zaciatku : "Zdravim organizatorov plusovej nalievarne ..." a prajem im,
> aby sa im toto nikdy nestalo a aby im na buduci rok, az budu organizovat
> tuto akciu v iny termin, ako v posledny januarovy vikend, prisiel aj
> niekto zo Slovenska.

    Rikam vam i ostatnim: mame tady kalendar. Pokud v nem akce nebude
napsana, mam za to, ze byla zrusena. Stava se to i akcim s tradici.

    Mimochodem, i kdybych o vasem terminu vedel (doted jsem o tom
nevedel), tak leden a unor jsou zasekane tak, ze kolizi se proste
vyhnout NEDA.

>  A este raz DAKUJEME !!!

    Suma sumarum: neni zac, stalo se a omlouvat se nebudu. Nevidim totiz
duvod.

      Heart