[Square] Re: [Akce] Plusova nalejvarna

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Středa Leden 12 23:55:47 CET 2005

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Petr Dusek" <Petr.Dusek at unob.cz>
Komu (To): akce at square.cz
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): [Akce] Plusova nalejvarna
Datum (Date): 12. 1. 2005 15:01

>       Ahoj.
>
>     Mnozi se dotazy, jak to vlastne bude s tou plusovou nalejvarnou.
> Pokusim se na ne odpovedet.
>
>        Blizsi informace, predregistrace, ...?
>       U me.
>
>     >    Petr "Heart" Dusek

     Hearte,
  Měla bych zájem o plusovou nalejvárnu v Brně, tak jsem ráda, že na squar. konferenci jsem dnes objevila, že se koná.

   A mám prosbu, kde se akce koná? Z Brna znám jen Zvonařku a hlavní vlakové nádraží, takže prosím o doporučení vhodné tramvaje a kde vystoupit.

  Předběžně hlásím sebe a Jessicu, o ostatních zzájemcích z  olomouckého klubu bych měla vědět v pondělí, pak bych to upřesnila.

                  maruška* tarantela Olomouc