[Square] Re: [Akce] Plusova nalejvarna

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Leden 13 16:38:28 CET 2005

Marie Masaříková wrote:

>   A mám prosbu, kde se akce koná? Z Brna znám jen Zvonařku a hlavní
> vlakové nádraží, takže prosím o doporučení vhodné tramvaje a kde
> vystoupit.

    Jejda, ja vedel, ze na neco zapomenu: jaxe tam dopravit?

MHD
    Prijedete-li autobusem, je nelepsi, co muzete udelat, dojit na
nadrazi vlakove. Zatim neuteklo a je tak tam, kde bylo vzdycky.
Nasednete na salinu (nebo muzete zkusit tramvaj, ale tema se tady v Brne
moc nejezdi) 8 smer Stary Liskovec (budete nastupovat tak, abyste se
pritom divali na nadrazni budovu).
    Vystoupite na zastavce Osova (tusim, ze je devata), prejdete pres
koleje a pujdete podel nich ve smeru, kterym jste prijeli. Po par stech
metrech uvidite skolku - a to je ono.

    Prijedete-li vlakem, mate dve moznosti: matematici dojdou na
autobusove nadrazi, a tim prevedou ulohu na predchozi pripad, ostani
zvoli trochu jiny postup.

    Pro stopare: nechate se vyhodit na dalnici na odbocce na Viden (exit
Brno-stred?) a dojdete na most na tramvaj do mesta. Na zastavce Celni
prestoupite na tramvaj 5 jedouci v protismeru (opet smer Stary Liskovec)
a po vystoupeni na zastavce Osova pokracujete jako ti, co prijeli od
nadrazi.

    V obou pripadech budete potrebovat trinactikorunovou jizdenku,
kterou muzete nouzove koupit za patnact u ridice.

Auto
    Z dalnice sjedete na exitu Brno-zapad (ten na Svitavy a vystaviste),
a asi po kilometru, tj. hned jak to pujde, pojedete doprava. Za chvili
doleva, abyste mohli odbocit na silnici smerem Z KOPCE. Pod kopcem
prejedete mustek a hned za nim se date dvakrat rychle za sebou doprava,
abyste pod tim mustkem znovu projeli. Vlevo uvidite prodejnu Delvity
(pokud ji mezitim nekoupi nekdo jiny) a tramvajovou smycku. Sjedete z
kopce a pod nim odbocite ostre doleva a vzapeti se pred vami po prave
strane vynori ulice s parkovistem. Tam zanechate priblizovadlo a pesmo
vyjdete smerem vzhuru (kolem znacky Zakaz vjezdu), a jste na miste.

    Nouzova prvni pomoc: v Brne je zvykem, ze temer na vsech domech je
nazev ulice. S pomoci teto informace lze snadno ziskat napovedu pritele
na telefonu.

      Heart