[Square] Procvicovani A1 - C1

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Neděle Červen 12 15:35:04 CEST 2005

      Ahoj vsem.

    Pred nekolika hodinami skoncila treti letosni akce poradana v
bohunickem Domecku, tentokrat zamerena na procviceni levelu A1 - C1.

    Rad bych verejne podekoval vsem 30 ucastnikum, kteri svou
pritomnosti vytvorili uzasnou atmosferu, ve ktere jsem se snad citil
skvele nejen ja. Zejmena me potesila ucast nekolika lidi, kteri pred
nekolika lety patrili k pravidelnym ucastnikum, ale ktere cas rozfoukal
vsude mozne. Mohl jsem si tak znovu pripomenout, jako to bylo, kdyz nas
ke svym vysinam tahli Milan Vancura, Martin Mares a dalsi. Dekuju vam.

    Dekuju i tem, kdo prijeli, aby si procvicili A1, level z hlediska
tehle akce nizky. Mozna neni daleko doba, kdy ty levely, ktere se vam
zdaji byt tak vzdalene, budete sami zkouset :-) A i kdyby ne, dali jste
najevo snahu neco se naucit - a i ta si zasluhuje oceneni. Dekuju vam.

    Pokud bychom soutezili o to, kdo prijel z nejvetsi dalky, vyhrali by
plzensti sladci (myslim samozrejme Ruzenku a Frantiska Sladkovy). Jsem
rad, ze vam ta cesta stala za to.

    Nemuzu nepodekovat Lence Matejickove, ktera se jiz na minulem
procvicovani vytasila se spolecnym obedem. Tentokrat to byly testoviny s
nivovou omackou. Mnam. Dekuju za ten napad i za jeho realizaci. Bylo to
moc fajn.

    Na kazde akci jsou samozrejme nejdulezitejsi calleri. Osobne se
dostavili Mila Maly a David Tesar, v placate forme pak i dalsi, za ktere
bych jmenoval oblibeneho Dave Wilsona.

    Dekuju i vsem ostatnim, kdo prijeli. Dekuju za atmosferu, kterou
jste spolecne vytvorili, dekuju za pohodu, ktera tam panovala. Dekuju za
slova chvaly, ktera jste meli pro Domecek, ktery nam poskytl pristresi i
tancoviste.

    Jeste jednou: dekuju vam vsem a verim, ze se budeme setkavat i
nadale. A vy ostatni: co takhle se zucastnit pristich akci?

      Petr Dusek