[Square] Paradni akce v Brne

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Červen 13 11:47:11 CEST 2005

Ahoj,

chtel bych verejne podekovat vsem, kdoz se zaslouzili o krasnou a pohodovou
akci A&C v brnenskem Domecku. Po trech letech jsem byl na ceske klasicke
vikendovce (myslim tim na cele a za ucelem tancovani) a ohromne me prekvapilo,
jak krasna kombinace zazitych tradic, novych napadu a hlavne prijemnych a
snazicich se lidi se vytvorila.

V prve rade moje osobni podekovani samozrejme patri vsem mym spolucterylkarum
za trpelivost s mou osobou, protoze je mi jasne, ze pres mou veskerou snahu
jsem minimalne ze zacatku potreboval pomoc a schovivavost od ostatnich - jak
pri tancovani, tak s tim, ze jsem vsechny okolo neunavne zasoboval napadama na
blbustky a kravinky a tim jim namahal mozkove zavity o tridu vic nez bych si
kdy vubec troufnul na klasicke ceske akci.

Petrovi specialne dekuji za nazev pro nove vymysleny koncept :-))

To, ze Petr Dusek umi zaridit prijemne prostory (byt mirne pripominajici bajny
Labyrint :-) ), to uz mnoho lidi vedelo - jen ja to objevil az ted :-)) A
kombinace calleru (David Tesar a Mila Maly) byla pro tanecniky vyborna, protoze
jsme si mohli uzit obou zpusobu callovani: jak vic tanecniho v podani Davida,
tak vice vyukoveho v podani Mily. Moc pekne se to doplnovalo a musim rict, ze
jsem naplno vyuzival stridani obou hal podle sve nalady.

Take bylo videt, ze vubec nezalezi na levelu - tancilo se od A1 do C1 a zabava
byla vsude. Davne predsudky o nenormalnosti jednech nebo druhych jsou ty tam a
spolecne jsme vytvorili nejen dobrou zabavu pro aktualni "casoprostor", ale
myslim, ze i velmi kvalitni pripravu pro iPAC za par tydnu. To ostatne ale
mohou potvrdit nebo vyvratit i ostatni zucastneni :-)

Velikou poklonu zaslouzi Lenka s Davidem za napad spolecneho obeda. A Lenka s
pomocniky samozrejme navic za realizaci :-) Krom toho, ze obed byl naprosto
vytecny, tak ten rozdil mezi spolecnym obedem s pokecanim od toho, kdy se kazdy
zasije se svou houskou do kouta (prip. po malych skupinkach roztrousi po
okolnich hospodach nebo Delvitach) je propastny. Pripravenost nasich rakouskych
kamaradu na tuto dulezitou cast vikendu (konkretne Johanesova neuveritelna
sbirka nadobi a jinych kuchynskych udelatek) je take nezapomenutelna. Jestli
budu v pristim zivote zenska a budu mit strach, ze bych trpela hlady, budu
jezdit s Johanesem :-))))

Jsem moc rad, ze jsem do spratelene moravske zeme vyrazil. Pres vsechny
problemy (jak je celkove malo SD tanecniku apod.) mi to vlilo spoustu elanu do
zil a tesim se, ze se zase brzo uvidime. Se spoustou uz vlastne ani ne za
mesic, byt to bude o par kilometru dal... Ale zase nas tam bude vic a nebudem
se bat vlka nic! :-))

Milan Vancura