[Square] Re: [Akce] Line Dance seminar

h.malcova na quick.cz h.malcova na quick.cz
Čtvrtek Květen 5 13:15:03 CEST 2005

----- Původní zpráva -----
Odesílatel: Hron Petr 12121 <HronP at dpp.cz>
Datum: Čtvrtek, 5.května 2005 - 5:18 dop.
Předmět: RE: [Square] Re: [Akce] Line Dance seminar

> Kolik asi tanecniku planujicich procvicovani A1 - C1 se rozhodne jet na Line
> dance seminar s predtancenim. Tyto dve akce tezko budou mit
> shodneho ciloveho tanecnika, takze si moc konkurovat nebudou.

Třeba pro nás, co tančíme LD i A1 s A2, by to bylo opravdu dilema. Jedna akce v Praze, druhá v Brně. V tom případě je blíž Brno a to mě láká. Kdybych ovšem na ten den už neslíbila taneční účast Karavaně (co hráli na bále v Kloboukách), že podpoříme region a každoroční prestižní country akci.
Mimochodem, kdyby opět nebyla nějaká kolize s termíny akcí, žádné další diskuze by se asi nerozjely. Vždycky se okecávají "problémy", které lze asi opravdu jen okecat a pořád je omílat dokola. Kolize termínů, demo squaru ano nebo ne a jak na to, tam nefunguje to a tam zas nefunguje tohle. Ono to je asi jednodušší. Měl vůbec někdo čas a chuť přečíst si článek Jirky Mazura? Byl posílaný přílohou a jeho obsáhlost asi mnohé odradila. Nejspíš asi teda odradila všechny, kdo něj najeli. Protože k tomuto článku se nevyjádřil NIKDO!!! Anebo úplně jiný názor nebo návod, jak by to mohlo fungovat, ve skutečnosti nikoho nezajímá a proto se jen kecá a kecá? No a vidíte, u nás se nekecá, u nás se hledají i jiné cestičky. A funguje to a nemáme problémy s nezájmem tanečníků. Hanče Malcová