[Square] to Hance

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 14:05:05 CEST 2005

h.malcova at quick.cz napsal(a):

> [...]

Ono to je asi jednodušší. Měl vůbec někdo čas a chuť přečíst si článek
Jirky Mazura?

  Byl posílaný přílohou a jeho obsáhlost asi mnohé odradila. Nejspíš asi
teda odradila všechny,

  kdo něj najeli. Protože k tomuto článku se nevyjádřil NIKDO!!! Anebo
úplně jiný názor nebo návod,

  jak by to mohlo fungovat, ve skutečnosti nikoho nezajímá a proto se
jen kecá a kecá?

Ja osobne tyto prispevky schovavam a v lete se jim pokusime venovat...Ja
k tomu odpoved nepsal, protoze nemohu srovnavat...U nas na tom ted s
lidima tak dobre nejsme :-( ale i tak dekuji. Dalsi duvod proc se asi
nikdo nevyjadril je ten, ze tam bylo receno prakticky vsechno...
cauky

--
Jiri Fischer allias Pyrotechnik
goldprospector