[Square] "tradicni akce"

Tomáš Volný tomas.volny na centrum.cz
Pátek Září 23 10:08:35 CEST 2005

Drazi,
debaty o tom ze nejaka akce je tradicni me uz opravdu zveda ze zidle.
Mylsim si ze opravdu neni povinosti poradatelu zjistovat jestli nahodou
v jejich terminu nekdo neporada najekou "tradicni akci", kterou se
rozhodl pred tanecniky a ostatnimi utajit. Lemming dela zasluznou praci
tim, ze kalendar aktualizuje a vede, pozivejte jej tedy. Nahlasit akci
do kalendare zabere gramotnemu cloveku s pripojenim na internet asi tak
2 minuty. Pokud nemamte pripojeni na internet, urcite je bude mit nekdo
v klubu. Je jednodussi akci zadat drive - vzdyt staci orientacne kvuli
terminu a pak prinejhorsim oznemit ze nebude, nez se pak pred akci
hadat, ze je to nas "tradicni" termin, a jak si dovolujete neco poradat.
Ja se priklonuju na stranu klubu Zoom B. Proto aby se s nikym nekryli
udelai maximim. To ze se nekteri poradatele nenamahaji ani dat svou akci
do kalendare (o nejkakych flyerech na akce ani nemluve) , za to nemohou.
Co si budem namlouvat, vypatrat neco o Jabkoneckem strudlu byla letos
opravdu detektivni prace.
Ja tam letos chtel jet, ale kdyz jsme se dozvedel termin, mel jsem uz
obsazeno.
S pozdravem
Tomas Volny
Simple Diamond