[Square] Re: [Akce] Klubové narozeniny ZOOM B.

Bedřich vondrakp na sendme.cz
Pátek Září 23 10:18:24 CEST 2005

A kdy v tom pripade mame poradat klubove narozeniny? Pohled do
kalendare: 23.-25.9. 2 akce, 30.9.-2.10. 2 akce, 7.-9.10 1 akce,
14.-16.10 1 akce, 21.-23.10. 1 akce. A tak bych mohl pokracovat - neni
kam presouvat.!! Kdysi se zde odbyvala diskuse na tema, ze akce by si
nemely konkurovat a organizatori by si meli sve akce planovat dle
kalendare. To ze je akce znama hodne dopredu neospravedlnuje
organizatory, aby ji v kalendari zavcas neuvedli. V opacnem pripade by
se zvetsila pravdepodobnost, ze ke kolizi nedojde.
Ver mi, ze z techto kolizi radost nemam, ale kdy tedy poradat vlastni
akce, aby se nikdo necitil poskozen ?? (Pokud se na toto tema rozproudi
konstruktivni diskuse, ktera povede k pouzitelnemu reseni, budu jen rad
:-)   )

Pavel "Bedrich" Vondrak