[Square] Re: [Akce] Klubové narozeniny ZOOM B.

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Září 23 11:05:08 CEST 2005

tak ja se teda taky zapojim :-)
1. pokud je strudl znamy hodne dopredu, proc neni hodne dopredu v
kalendari? zde vkladam radek z naseho kalendare...Upozornění: Autor se
necítí být Sherlockem Holmesem ani nemá neutuchající touhu věnovat celé
dny svého krátkého života pátrání po nových akcích :-) Pokud si
pamatuji, loni byla stejna diskuse kvuli Bystrici ne?
2. Kdy Vy slavite narozeniny? ja tedy vzdy plus minus nejblizsi vikend
od nich. A chapu Bedricha, ze i nase spolecne narozeniny se neslavi v
lednu. No a kdyz v jednom vikendu je Skrpal a Trebon ( ta v te dobe sice
jeste nebyla na strankach )tak je logicke ze sahneme po tom druhym
vikendu, ktery tehdy byl volny.
3. Klubove narozeniny myslim nelze srovnavat s jinou akci, uz proto ze
jsou to klubove narozeniny...sorry ze jsme se vubec narodili :-)
4. Zvlastni ze je opet diskuse o brnenskych klubech ale jeste jsem
necetl jediny radek, proc je ted ve stejnym terminu Trebon a Valassky
Skrpal, coz jsou evidentne podobne zamerene akce.
5. Jo a nekde zaznelo ze do Jablonce jezdi Brnaci tak stejne jako loni
se ptam: reknite mi alespon jednoho cloveka, ktery jezdi do Jablonce a
letos prijde k nam do ZOOMB...

a preji pekny den
Pyrotechnik