Re: [Square] Re: [Akce] Klubové narozeniny ZOOM B.

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Středa Září 28 22:36:49 CEST 2005

    * Lidi, nezačínáme být trochu trapní ? - nebo, aspoň je o čem psát na squar. konferenci ?

   Já jsem ráda, když nějaký klub v mé blízkosti má odvahu dát  vědět přes squar. konferenci, že si k nim mohu přijít zatančit jedno odpoledne či večer.
                                        ( Pravda, je lepší se s organizátory domluvit předem, abych mohla přespat u někoho a nezbyla na mne "hra na bezdomoce", neboť např. z Brna se po 21. hodině vlastně nedostaneš) .
                               Neboť  občas mám méně času či peněz a tak  bych na vzdálenější akci stejně nejela.
        Navíc mám dojem, že  klubové akce  zase tolik cizích lidí nenavštěvuje, aby se velké akce mohli obávat.... když jsem byla asi dvakrát v Brně, tak jsme tam byli "cizí"     tak 2 nebo 3 lidi.
                                                                                                               m*