[Square] Convention

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Duben 24 03:40:21 CEST 2006

   Dalsi Convention je minulosti. Jak byla?
   Pro me osobne ve znameni ctvrthodinoveho zpozdeni: v patek jsem se
zakecal a na svuj prvni blok dorazil prave s ctvrthodinovym zpozdenim.
To je u cloveka, ktery bydli od mista konani akce asi kilometr, docela
ostudne, a ja se za to tanecnikum i organizatorum omlouvam. Nastesti
jsem jeste prisel vcelku vcas, protoze jsem jeste zastihl stavbu
aparatury. A pak uz se to jakz takz rozjelo. Pobavil me Frankie, ktery
se priritil na svuj blok se ctvrthodinovym zpozdenim - a hned se hnal do
ctverylky. Myslel si, ze nastupuje az za hodinu. Omyl, stava se. Ale
potesi, ze nejen ja jsem se zaspal :-)
   V sobotu rano jsem si pripravoval podklady na valnou hromadu, a
protoze jsem ponekud precenil schopnosti sve tiskarny, dorazil jsem opet
s jiz zminenym ctvrthodinovym zpozdenim... Valna hromada se jako obvykle
protahla do pozdnich hodin, a tak jsem z mistnosti, kde probihala,
odchazel v momentu, kdy jsem mel nastupovat na podium... Fofrem domu,
prevleknout, popadnout hlukozdroj a fofrem zpatky. Dorazil jsem - s
ctvrthodinovym zpozdenim... Dekuju Dougovi, ktery si protahl svuj blok a
toto me zdrzeni tak zamaskoval.
   Po skonceni sveho bloku (ze jsem ho pretahl o ctvrt hodiny, asi uz
nemusim zduraznovat) jsem se vydal tisknout ZOOM. Tentokrat nikoli doma,
ale v praci. Rychla tiskarna, ktera by jich zvladla vytisknout celkem
dost namisto ZOOMu tiskla jen par na prvni pohled zmatenych slov a pak
chrlila prazdne papiry. Tak honem prepnout druhou tiskarnu a udelat jich
aspon tricet. I tady nastaly zadrhele, a tak jsem praci opoustel par
minut pred zacatkem Grand Marche. Domu, hodit na sebe aspon trochu
slusnou kosili, a zpatky. Jake jsem nakonec nasbiral zpozdeni, to je
jiste otazka zodpoveditelna i hloupejsimi lidmi nez jsou ctenari tohoto
mailu...

   Priznavam se, ze kdyz jsem poprve uvidel halu pro nizsi levely,
vydesil jsem se. Nakonec se ukazalo, ze (aspon na me bloky) to nebyla
takova tragedie - na uplnem zacatku akce tam jeste moc lidi nebylo, a z
workshopu postupne ti mene odvazni odpadli :-) Na jine bloky tam mohl
byt problem s mistem, ale snad to nebylo tak strasne.

   Co se workshopu tykalo, tak jeho pojeti (tedy "odpoutejme se od MS a
nakoukneme kousek vzhuru") jsem mel predem prokonzultovano s Dougem, ale
presto jsem se bal, ze mi za ten pristup nekdo vynada. Nestalo se. Mozna
jsem nektere kusy trochu prehnal, co se narocnosti tykalo, ale na flyeru
stejne bylo napsano, ze je to tezsi tancovani :-) Docela by me zajimaly
nazory tanecniku, protoze z podia jsem mel pocit, ze se u toho vcelku
bavili - pokud se jim zrovna nevarily mozkove zavity... Muzu se ale mylit.

   Je to paradoxni, ze akce, kterou jsem mel v pohodlnem dosahu, pro me
znamenala neuveritelnou honicku, a ze jsem si ani nestihl popovidat se
vsemi, s kym bych chtel. Snad to vyjde priste... A ne az za rok v
Ostrave na Convention poradane Extendem (spolu s cestnym organizatorem
Davidem Tesarem :-))

   Reklama: jak ti bystrejsi z vas pochopili z predchoziho textu, vysel
novy ZOOM, ktery byl po delsi dobe opet ne pouze pro ty, kdo si jeho
dodavku dohodli.
   Bohuzel na Convention samotnou jsem stihl dopravit jen velice omezene
mnozstvi exemplaru, a tak je mozne, ze se na nekoho nedostalo. Pokud je
to tak, ozvete se mi - a nejak se jiste domluvime.