[Square] INFO: Convention

Andris Vladimír Vladimir.Andris na stvglass.cz
Pondělí Duben 24 08:02:51 CEST 2006

Ahoj Petre,
rad bych vyjasnil situaci ohledne posledni verze zapisu. Mou chybou doslo opravdu k tomu, ze byl odeslan soubor stejneho jmena avsak z chybneho adresare a tato soubory byly bohuzel docela rozdilne. Rad bych se ti omluvil za tento omyl a budu rad, pokud by jsi tuto omluvu prijal. Pro tvou informaci prikladam tentokrate jiz spravny soubor ktery jsem na VH nazval "kompromisni variantou".Pro lepsi prehled jsem modre zvyraznil zmeny.

Vlada