[Square] INFO: Convention

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Duben 24 08:27:50 CEST 2006

Andris Vladimír wrote:
> Ahoj Petre,
> rad bych vyjasnil situaci ohledne posledni verze zapisu. Mou chybou
> doslo opravdu k tomu, ze byl odeslan soubor stejneho jmena avsak z
> chybneho adresare a tato soubory byly bohuzel docela rozdilne. Rad bych
> se ti omluvil za tento omyl a budu rad, pokud by jsi tuto omluvu prijal.

   Ano, takovyto omyl se muze stat, a jsem rad, ze skutecnost je jina,
nez jak vypadala jeste v dobe konani valne hromady. Omluvu timto
pochopitelne prijimam.

   Zaroven vyjadruji nazor, ze me tvrzeni na valne hromade, ze to, co
jsem obdrzel jako "kompromisni navrh" povazuji za vysmech, se ve svetle
techto skutecnosti stava naprosto jasnym a zretelnym. Verim, ze to chapete.
   V tuto chvili chapu, ze se jednalo o dusledek omylu, proti kteremu
neni nikdo imunni.

> Pro tvou informaci prikladam tentokrate jiz spravny soubor ktery jsem na
> VH nazval "kompromisni variantou".Pro lepsi prehled jsem modre zvyraznil
> zmeny.

   Dekuji, pokusim se ho prostudovat co nejdrive - v tuto chvili
dokoncuji prace na jistem projektu, ktery jsem slibil uzavrit do konce
dubna.