[Square] ZOOM

Hron Petr 120110 HronP na dpp.cz
Úterý Červen 13 13:19:26 CEST 2006

   Jaky je vas nazor? Ma smysl se o neco snazit? Nebo toho mam nechat a
radeji tech par desitek hodin, ktere venuju kazdemu cislu, stravit jinak?

vzhledem k tomu, ze jsem na tom tancovani byl spise jako taxikar pro tanecniky tak jsem pozoroval to same co ty. Mohu rict ze jsem so ZOOM taky nekoupil. Nejak nevim proc bYch to vlastne delal. Vubec nejde o 20,- Kc, ale o muj vztah k temto informacim. Mam doma starsich cisel dve krabice a jedine co me vzdy doopravdy zajimalo byl adresar klubu a prehled tanecnich akci. To ostatni bylo spise jako doplnek.
Nevim jaka je uroven a napln clanku dnes, ale sam rikas ze musis dopisovatele spise shanet. To mluvi samo o sobe.
Nevim, ale obavam se ze lidi, kteri jsou ochotni si ZOOM precist nedej buh koupit znam jen par (doslova par. Z tohoto pohledu mi ZOOm prijde jako neperspektivni.

Petr Hron
Crazy Dancers