[Square] ZOOM

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Červen 13 14:22:29 CEST 2006

Hron Petr 120110 wrote:

> vzhledem k tomu, ze jsem na tom tancovani byl spise jako taxikar pro
> tanecniky tak jsem pozoroval to same co ty. Mohu rict ze jsem so ZOOM
> taky nekoupil. Nejak nevim proc bYch to vlastne delal.

   Ano, to naprosto chapu. A nic proti tomu nenamitam. Pokud se nekdo
rozhodne, ze pro nej je takovyto casopis bezpredmetny, je to nepochybne
jeho plne pravo. Nemyslim si, ze ZOOM by se mel stat stredobodem deni,
kvuli kteremu by se v den jeho vyjiti k me tiskarne stahovaly davy s
transparenty. To by bylo hodne spatne.
   Nemel jsem na mysli ani lidi, kteri si prolistovavali vystavene
flyery a pritom vzali do ruky i ZOOM, aby ho vzapeti odlozili. Mrzi me
pristup lidi, kteri aktivne vyrazili specielne po ZOOMu, ale nenulovost
jeho ceny je odradila.

> Vubec nejde o 20,- Kc, ale o muj vztah k temto informacim. Mam doma
> starsich cisel dve krabice a jedine co me vzdy doopravdy zajimalo byl
> adresar klubu a prehled tanecnich akci. To ostatni bylo spise jako
> doplnek.

   Chapu a respektuju. Proste nemas o ZOOM v jeho podobe zajem - a tim
je dano i to ostatni.
   Jsem rad, ze jsi svuj nazor napsal. Protoze jsi tim neprimo ukazal,
ze uvaha, jestli je ZOOM prinosny, neni postavena uplne na vode.

> Nevim, ale obavam se ze lidi, kteri jsou ochotni si ZOOM precist nedej
> buh koupit znam jen par (doslova par. Z tohoto pohledu mi ZOOm prijde
> jako neperspektivni.

   Jasne. Nekdo zajem ma (a je ochoten ho i dat najevo), nekdo zajem
nema. To oboji je naprosto v poradku.

   Dekuju za nazory, kterych se mi, at prostrednictvim konference, nebo
prime komunikace dostalo. A mozna i jeste dostane.