[Square] Uz zase Kverka (Re: Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...)

Milan Vancura milan na ucw.cz
Středa Květen 10 08:29:15 CEST 2006

> Mily pane Kverka, je mi lito, ale nemohu nez vyjadrit zasadni pochybnosti o
> mentalni a odborne zpusobilosti cloveka, ktery se domniva, ze kazda country
> (nebo Country) hudba se deli na "stredoevropske um-ta um-ta na ctyri doby" a
> na "keltske koreny". Nazor byt jen naznacujici, ze "opravdove country" se
> tanci pouze na hudbu "s keltskymi koreny" muze vyslovit pouze totalni
> ignorant nebo provokater. V nejlepsim pripade mohu rici, ze o takovem nazoru
> by bylo zajiste mozne s uspechem pochybovat.

Ja si myslim, ze ucel techto blbosti byl dvoji:

1. ukazat svou vlastni blbost

2. rozproudit debatu na jinak uplne mrtve konferenci

A oboji se panu Kverkovi alias Keltskemu Korenu vyborne povedlo.

Vsadim se, ze kdybych udelal mezi tanecniky country (z nichz spousta jsou
nastesti pomerne rozumni lide a ne koreni) na jejich keltske koreny, tak se
pravdepodobne podivaji nekam smerem ke svym botam a odpovi mi, ze nic takoveho
jim zatim neroste :-)))))

Milan Vancura