[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Neděle Květen 14 18:09:25 CEST 2006

Žaba wrote:

>    Bohuzel, dodnes jsem nezjistil, jak. Netvrdim, ze to nejde. Jenom
> netusim, jak to udelat v sestave jedna ctverylka + caler.
>
> Teď plácnu, nevychází to ze zkušenosti, ale z úvahy od zeleného stolu - co
> půjčit si někoho z obecenstva a naučit něco jednoduchoučkého? Pár figur?

   Ano, to je reseni - natahat divaky a ukazat jim to na jejich vlastni
kuzi. O tomhle reseni vim, a taky kdyz tvrdim, ze existuje cesta, jak
predat zkusenost se SD, mam na mysli prave toto. Ze toto reseni funguje,
mam i overeno.
   Jenze tim se dostavame dost daleko od verze SD "predtanceni" tak, jak
jsem o tom psal v puvodnim mailu. Tam jsem psal o te variante, ze se par
lidi postavi na plac, zatancuje jeden nebo dva singing cally a vypadnou.