[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Žaba zaba na worldmail.cz
Neděle Květen 14 17:12:11 CEST 2006

> předvedeš to, že je to něco, co ty lidi děsně bere a v čem jsou naprosto
> spokojení... já osobně taju vždycky, když vidím lidi něco dělat s nadšením
> radostí, a věřím, že tohle ukázat a předat lze...

   Bohuzel, dodnes jsem nezjistil, jak. Netvrdim, ze to nejde. Jenom
netusim, jak to udelat v sestave jedna ctverylka + caler.

Teď plácnu, nevychází to ze zkušenosti, ale z úvahy od zeleného stolu - co
půjčit si někoho z obecenstva a naučit něco jednoduchoučkého? Pár figur?

Žaba