[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Květen 15 10:39:31 CEST 2006

Žaba wrote:
> Jistě, kdyby to bylo jenom tohle, tak by to projít nemohlo, ale jako
> zpestření by to podle mě bylo dobrý. Nehledě na to, že vykřikovat, co
> všechno nejde, umíme výborně, to už jsme v této konferenci dokázali
> mnohokrát... tak že bychom pro změnu zkusili něco opravdu udělat?

    No, ono udelat si par krabicek s figurama podle vychozi formace,
nahodne tahat a nechat lidi tancovat, by mohlo byt docela zajimave
zpestreni tanecni akce. A mozna by i lecktery caller zjistil, ze tento
zpusob je lepsi nez on sam - a k modulum, sight callingu, metal image a
podobnym callerskym technikam by pribyl jeste novy zpusob - pixla
calling :-)

    Ale na predvadecce to asi neni to prave orechove...