[Square] Ma Zoom smysl?

Tereza Houba tereza.houba na atlas.cz
Pondělí Listopad 6 10:53:58 CET 2006

Mílo - jak jsem si tak četla ten popis reklamy, napadlo mě, jestlis pro
její insiraci nezbaštil nějaký lysohlávky sám....

na Petra Duška:
S těmi slevami  a tištěným ZOOMem za peníze - napadá mě co takhle sleva
na badge na nějaké akce? Po domluvě s pořadatelem... Kupónek s bonusovou
desetikorunou na třeba Convention - no nekupte to, že ano... nechci
slevu zadarmo. :-)

TerHou

PS: Kverko - zkus 90. léta v 7/8...  Uvidíš, jak radostně pokřepčíš! :-P