[Square] Ma Zoom smysl?

Milan Vancura milan na ucw.cz
Pondělí Listopad 6 12:26:08 CET 2006

> Mílo - jak jsem si tak četla ten popis reklamy, napadlo mě, jestlis pro
> její insiraci nezbaštil nějaký lysohlávky sám....

No ja nevim, uz jsem tu cetl, ze Mila neni suchar, protoze poskladal ty ctyri
reklamy do jedne na Zoom. Podle me ale nebude suchar teprve az popsanou reklamu
sam zinscenuje v podchodu metra jakozto kamelot pri prodavani Zoomu. Pak teprve
uvidime, jak se do toho dokaze vzit a jestli opravdu Zoom dava kridla. Akorat
nestujte primo pod Milou, az bude letat - vite proc...

Jo a taky se nesnazte vylet za reklamnim Milou spojit s vencenim sveho psa.

:-)

Milan Vancura