[Square] Ma Zoom smysl?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Středa Listopad 8 07:00:45 CET 2006

> Dlouhodoby problem Zoomu ale nespociva v jeho ctenosti
> ci nectenosti, ale cim ho naplnit.
>
> Miloslav Maly
>
> Jakozto jediny kdo nahlas rekl, ze soucasny Zoom smysl nema
> se tu zcela
> zamerne jsem se k tomu dale nevyjadroval. Ale promin Milo,
> tahle veta mne
> pouze potvrzuje me presvedceni, ze Zoom smysl nema. Jaky
> smysl ma casopis,
> ktery je problem naplnit?

Stejny, jako existence casopisu Heraldika a genealogie.
Mame problerm ho naplnit - stejne jako v SD se Zoomem.
Ve chvili, kdy ho naplnime, se jedna o velice kvalitni
casopis, ktery si objednava mnoho dalsich organizaci.

Neni problemem nedostatek temat, problemem je nedostatek
autoru. A uplne totez je se Zoomem - zajimavych temat
by se naslo dost, jen ti autori schazi. Zoom by nemel
smysl ve chvili, kdy by bylo autoru dost, ale obsah
o nicem. Zatim jsme na tom spise opacne.

Miloslav Maly