[Square] Ma Zoom smysl?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Středa Listopad 8 07:22:56 CET 2006

> * Protoze nema dostatecnou ctenost, je problem jej naplnit kvalitnim
> obsahem. - Tady posuzuji ciste podle sebe. Kdybych Zoom
> vnimal jako neco co
> oslovuje valnou vetsinu nasich tanecniku, urcite bych snaze
> hledal cas a
> chut do nej neco napsat. Verim, ze v tomto postoji nejsem zdaleka sam.
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk na square.cz

Tuhle vetu vnimam v tomto prekladu:
Kdyby me nekdo postavil pekne k hotovemu co dobre funguje
a ja mohl zacit lizat tu smetanu, pak bych se uracil
zahrat si na velkeho kinga a utrousit kousek moudra.
Tenhle pristup bych opravdu cekal od jinych nez od Tebe.
S timhle pristupem ale nemuze nikdy nic vzniknout
ani dlouhodobe fungovat. To je v ostrem protikladu s Duskovo
"ma smysl to zkusit".
Ono je opravdu snadnejsi u neceho pricmrndavat nez neco
vybudovat a tahnout.