[Square] Ma Zoom smysl?

Milan Vancura milan na ucw.cz
Středa Listopad 8 09:00:56 CET 2006

> Jakozto jediny kdo nahlas rekl, ze soucasny Zoom smysl nema se tu zcela
> zamerne jsem se k tomu dale nevyjadroval. Ale promin Milo, tahle veta mne
> pouze potvrzuje me presvedceni, ze Zoom smysl nema. Jaky smysl ma casopis,
> ktery je problem naplnit?
>
> Ono tohle je take takovy zacarovany kruh:

No a nepsal jsem, ze je prave potreba ten kruh rozetnout? A pokud bys to chtel
udelat, jakou cestu zvolis?

1. budes to s partou lidi nejakou dobu dopovat co nejlepsim obsahem, abys
   nalakal ctenare

2. budes po nejakou dobu hledat (a pripadne platit) lidi za cteni prazdneho
   casopisu, abys mohl vykazovat pocet ctenaru na zaklade ktereho sezenes
   autory pro kvalitni obsah

Co je realnejsi? Tady musim souhlasit s Milou, ze proste neexistuje jina cesta
nez to zkusit. O sve chybe vim samozrejme taky. Ve sve depresi jsem se uz
domnival, ze v CR je tak malo lidi, co vubec SD zajima vic nez jako predehra k
hospode, ze jediny Mila z nich neumi anglicky - a tak pokud jsem neco sepsal,
bylo to rovnou v anglictine a ceska verse ani neexistovala. To je samozrejme
chyba a uz to vim. K systemku SDIA jsem aspon bleskove dopsal zkracenou ceskou
versi manualu a pokud budu mit cas na sepsani uz davno planovanych clanku,
udelam je taky v cestine. A urcite bych rad, aby pak vysly zpusobem, ktery by
se podobal casopisu. Zoom v papirove podobe. Zoom jako PDF na internetu. Nebo
neco podobneho.

S internetem bych pak treba (treba ne) mel i ja jako autor vic zpetnych odezev.
Takhle treba u SDIA znam zatim z CR jedineho cloveka, o kom vim, ze to aspon
zkusil (a ten to zkusil vic nez uspesne).

Jedine, v cem s Petrem nemuzu souhlasit, je ta one man show. Mne by k tomu
pritahla jedine parta - neco jako jsme kdysi utvorili kolem Callingu (jehoz
konce je vecna skoda) A samozrejme je treba jeden rvoun, ktery bude honit
terminy :-)

Milan Vancura