[Square] Ma Zoom smysl?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Listopad 8 09:36:17 CET 2006

Milan Vancura wrote:

> Jedine, v cem s Petrem nemuzu souhlasit, je ta one man show. Mne by k tomu
> pritahla jedine parta - neco jako jsme kdysi utvorili kolem Callingu (jehoz
> konce je vecna skoda) A samozrejme je treba jeden rvoun, ktery bude honit
> terminy :-)

   Ono je to jeste mnohem horsi. On to totiz neni zacarovany kruh - je
to minimalne zacarovana osmicka. Krome kruhu, ktery tu uz byl
rozebirany, tj. obsah - ctenost, je tu jeste jeden, ktery tu nadherne v
cele obludnosti prezentoval Pavouk: kdyz to jenom tak skobrta, tak se
tezko hledaji silenci, kteri by do toho psali. A dokud nejsou tihle
silenci, tak to jen skobrta (veskere mezikroky necham na inteligenci
P.T. ctenarstva).
   Ano, ja jsem napsal, ze odmitam redakcni radu, ktera by rozhodovala,
co v ZOOMu bude a co ne. A za tim stojim. Napsal jsem totiz taky, ze mam
zajem o lidi, kteri budou psat - a ze jim rad prenecham pravo
spolurozhodovat o ZOOMu. Mozna jsem to vyjadril nesrozumitelne, ale
myslel jsem tim presne to, co jsi napsal: fungujici partu s ulehcenim
privitam. Netouzim po tom, byt Imperatorem ZOOMu, Nejvyssim Vladcem SD
tisku. Mnohem radeji budu v roli "primus inter pares", tedy clen tymu,
ktery akorat citi vetsi zodpovednost za ten caspis, a z toho prameni
jeho pocit, ze muze ostatni trochu vic honit.
   Kdyz si v tirazi ZOOMu pisu, ze jsem jeho "sefredaktor", myslim to
vazne. Nechci byt jeho celou redakci, marketingovym oddelenim, tiskarnou
i distribucni firmou. Protoze pak uz zbyva, abych byl i jedinym
ctenarem, a budu mit casopis uplne sam pro sebe...

   Obrovsky dik patri Dougovi, ktery od zacatku jede v cele te praci se
mnou, patri Dougovi. Podil jeho prace si asi neuvedomuje ani on sam, a
poradne vlastne ani ja ne. A i dalsim, kdo aspon obcas neco napisi, chci
podekovat. Bez vas bych to uz asi davno zabalil...