[Square] Ma Zoom smysl?

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Středa Listopad 8 09:28:26 CET 2006

> * Protoze nema dostatecnou ctenost, je problem jej naplnit kvalitnim
> obsahem. - Tady posuzuji ciste podle sebe. Kdybych Zoom
> vnimal jako neco co
> oslovuje valnou vetsinu nasich tanecniku, urcite bych snaze
> hledal cas a
> chut do nej neco napsat. Verim, ze v tomto postoji nejsem zdaleka sam.
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk at square.cz

Tuhle vetu vnimam v tomto prekladu:
Kdyby me nekdo postavil pekne k hotovemu co dobre funguje
a ja mohl zacit lizat tu smetanu, pak bych se uracil
zahrat si na velkeho kinga a utrousit kousek moudra.
Tenhle pristup bych opravdu cekal od jinych nez od Tebe.
S timhle pristupem ale nemuze nikdy nic vzniknout
ani dlouhodobe fungovat. To je v ostrem protikladu s Duskovo
"ma smysl to zkusit".
Ono je opravdu snadnejsi u neceho pricmrndavat nez neco
vybudovat a tahnout.

No  to mas zatracene pravdu, ze je snadnejsi pricmrndavat, nez neco stvorit.
Ver ze bych o tom neco vedel. Nadseni, chut a ochota neco zkusit, investovat
do toho svoji energii, cas... no a nekdy i penize... to vsechno je dulezite.
Ale stejne dulezite je umet si rict "Dost, tohle nefunguje.". Kdby se
jednalo o novy projekt, pokus "zda to bude fungovat", tak urcite nebudu
rikat "Nema to smysl.". Ale tady se jedna o neco, co Petr zkousi za kazdou
cenu drzet pri zivote... A to je neco uplne jineho.

Jinak chapes to co jsem napsal takrka 100% spravne. Jedine v cem se pletes
je, ze nemam pocit "velikeho kinga", ale prose cloveka, ktery ma vice zajmu
nez casu a tak si velmi vybira cemu ten cas venuje. To je mimochodem stav
99% nasi populace. A to je je duvod cele krize naseho SD a vsech aktivit,
ktere s nim souvisi. "Jedine" co musime udelat pro zlepseni je najit to
"neco" co lidi presvedci, ze prave SD je to, cemu ten cas (energii,
penize...) chteji venovat.

Tohle neni nic objevneho, uz to tu urcite dostkrat zaznelo... ale je to tak
zakladni pravda, ze ji neskodi pripomenout. Z vlastni zkusenosti vim, ze
zejmena slepi nadsenci k ni umi byt.... slepi.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz