[Square] :-)

meggie.s na centrum.cz meggie.s na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 15:55:00 CEST 2006

zdravim, diky za info, snazila sem se zaregistrovat, ale nepochopila sem system a nase parta lidicek hlavne neni pod zadnym klubem, byli sme pod Mirou Prochazkou, ale to uz je parta let a tu samou dobu jsme taky netancovali, doufam, ze to nebude problem. jinak kdyby se akce konala v tom terminu, bylo by nas kolem 8 - nic ale neni jeste jisty a meli bysme zajem o B. Divala sem se na vase stranky a zjistila, ze uz jsme se urcite videli a ze si snad i tykame...takze ja budu ty stranky sledovat dal a budu se pokouset dal se registrovat, ale kdybys-kdybyste? mi moh dat neco vedet na tohodle maila, byla bych rada diky a ahoj Marketa, Horni Plana