[Square] :-)

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pondělí Říjen 16 20:22:59 CEST 2006

Akce PAC a Chisel student party jsou jiz potvrzeny na 100%
v terminu 24. - 26.11.2006. Akce se bude konat v ZS Bellova
v Praze Petrovicich.
Na programu bude vse od EB az po C2 v peti tanecnich prostorach,
z toho pro Student party budou vyhrazeny dve tanecni prostory.
Na programu bude i Line dance.

Chtel bych pozadat vsechny zajemce, kteri budou mit o tuto
akci zajem, aby se prihlasili na strankach www.lariat.cz.
Toto prihlaseni ma dvoji smysl:
1) kazdy kdo se prihlasi a uvede na sebe kontakt bude v pripade
nejake zmeny informovan. I kdyz jsou zmeny nepravdepodobne, stat
se muze leccos.
2) poradatele budou mit predstavu s jakym mnozstvim tanecniku
maji pocitat a podle toho budou mit moznost odhadnout, jak velke
prostory pronajmout.

Pravdou je, ze bod cislo dva se nam jaksi nedari naplnit, predminuly
vikend se nam prihlasilo asi 40 lidi a prijelo jich pres 70. Doufam, ze
tentokrat to bude jiz lepsi a pocet prihlasenych lidi se bude
vice blizit skutecnosti.

Postup pro prihlaseni je nasledujici:
Na www.lariat.cz kliknete na odkaz vybrane tanecni akce.
Zobrazi se prehled akci, pote kliknete na nazev akce, na kterou
se chcete prihlasit. Tim se zobrazi podrobnejsi info k akci,
v radkach pod sebou jsou Misto, Datum, Level, Caller, Podrobnosti
a jako posledni radka je Registrace. Po kliknuti na Registraci se
zobrazi seznam prihlasenych lidi. Pod timto seznamem je jeste jednou
napis Registrace a kliknutim na nej se objevi registracni formular.
Po vyplneni formulare se klikne na Novy zaznam a timto je registrace
ukoncena. Kliknutim na Index se vratite zpet na prehled prihlasenych
lidi, kde se jiz uvidite. Pokud nemuzete nektera pole ve formulari
vyplnit a jsou povinna (nepr. klub), napiste tam proste nejake slovo,
treba jmeno mesta ze ktereho jste, nebo nejaky shluk pismenek.

Nemusite se bat na sebe zanechat kontakt, tato kolonka neni
verejne pristupna, zobrazuje se pouze organizatorum a po udani registracniho
kodu se kazdy prihlaseny muze dostat na sve udaje. Registracni kod se
vygeneruje automaticky po prihlaseni a pokud si ho zapamatujete (nebo
napisete)
umozni Vam pristup k Vami uvedenym udajum, ktere pak budete mit moznost
v pripade potreby zmenit - napriklad odhlasit se z akce, nebo podobne.

Miloslav Maly