[Square] student party

Petr Dusek petr.dusek na gmail.com
Pátek Říjen 27 19:22:03 CEST 2006

> ODPOVED PETROVI

> Ode mne? Az usoudim, ze psani pro Zoom ma smysl, az usoudim ze mam o cem
> bych do nej psal, pak uricite. V tuto chvili ja osobne v existenci ZOOMu
> nevidim jiny smysl, nez ze to snad pro tebe je dobra zabava a naplneni casu.

    Ale houby - jenom delam praci, o ktere si porad myslim, ze muze mit
smysl. Mimochodem, zejmena to naplneni casu povazuju za dost spatny
vtip. Ne ze bych se musel parcelovat, to zatim nastesti ne, ale rozhodne
se neflakam. A zabava? Snad obcas, ale vetsinou moc ne.
    Jenom si myslim, ze to ma smysl. A bohuzel, overeni toho, jestli to
smysl ma, je dost tezke: chybi zpetna vazba. Ale o tom by mohli mluvit i
calleri, ze?

    Nicmene zkusim to znovu a zeptam se vsech na konferenci: myslite, ze
ZOOM ma i v soucasnosti smysl, nebo je to prezitek? Nemusite psat do
konference, klidne to napiste na mou soukromou adresu. Zajimaji me vase
nazory. Protoze pokud bych mel zjistit, ze vam cpu neco, o co nemate
zajem, tak toho necham - a ziskame na tom vsichni. A jestli o ZOOM zajem
mate, tak budu rad pokracovat.