[Square] student party

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Pondělí Říjen 30 01:11:07 CET 2006

Panové, jsme na sebe starecky alergicti, je tu snad i quasi ponorkova nemoc, z velehor nasich velkych snu a planu cas mele sterk a drobny pisek slovy Wabi Danka, z cehoz jsme rozmrzeli a ztracime smysl pro humor a toleranci. To neni vycitka, to je jen konstatovani.
Z vas kazdy udelal neco dobreho pro SD, kazdy i sem-tam neco zvoral. To prvni by se melo pochvalit , na to druhe zapomenout. To je cesta k pohode, kterou by ten nas konicek mel prinaset.

Samozrejme ze ZOOM ma smysl, treba z duvodu, ktere tady uvedl Mila. Staci, Martine, kdyz mi kiksnul computer a nemel jsem cas ho spravovat a penize na novy, a byl jsem 6 tydnu bez Internetu. To jsem si rad ten ZOOM precetl. A koneckoncu opravdu ne kazdy ma Internet. Takze i vyber nekteryh prispevku z konference by se hodil zverejnit - treba to, co pise Milan Vancura je dost nadcasove a je vecna skoda, ze to zapadne v archivu konference. Tistene slovo je porad jeste to, co pretrvava.

Bylo by vyxborne, kdyby k tomu ZOOMu, nebo ke kazdemu druhemu cisli, bylo mozne priradit Adresar klubu, at treba neni zrovna nejaktualnejsi, ale je se ceho chytit. Ja mam casto v Nemecku dotazy na ceske kluby a moc by mi to pomohlo.
Jen skoda, ze je na to Petr sam - nejaka REdakcni rada, ktera by doporucovala vyber clanku z konference, by byla velice vhodna. At to zas neni "one man show", jak to vetsinou bylo u Honzy. Ne vzdy jeho vinou, pravda, ale mnoha lidem to vadilo, ac sami ani radeckem neprispivali. Anebo prispivali, ale "neproslo" to.

Co bolo to bolo, ako vravil Major Terazky - skoda tech starych ZOOMu, at uz Rogoveho ci Honzoveho, necht se komu to ci ono nelibilo.  Ale mam je ulozene, obcas neco prolistuju, ale do archivu konference jsem se podival jen jednou - je to dzungle, a tam se skoro bojim jit.

Takze drzim Petrovi palce, at neztrati nervy a dela ZOOM a tiskne ho. Smysl to urcite ma.

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach
Tel.: 0049-69-81 84 85