[Square] Convention

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 23:41:09 CEST 2007

  *Taky jsem si ráda zatancovala i v country hale (i když tančím i SD + RD),
     líbila se mi zejména výuka couple line.

 Všimla jsem si taky, že byla i ukázka složitějšího SD pro lidi z country haly.

    Měla jsem ale i zajímavou zkušenost, kdy si do naší čtverylky na basic stoupl mladý pár
     z "kanafasu" (což je velmi dobrá taneční skupina country stylu)
  ale v závěru mluveného tipu jsme to vzdali
    protože odvést pár, který vůbec neví, která bije, jsme my ostatní nezvládli.
       i když někoho napadlo pár v půlce tipu rozdělit.

   Takže mě napadlo, zda by nebylo dobré dát na konvenci i malý blok pro ty, kteří by si square chtěli zkusit poprvé?

   Viděla jsem, že v RD to někteří z "kanafasu" zkoušeli taky, ale v roundu je to přece jen jeden na jednoho, že.
   Dá se tedy odvést tanečník, který se nechá.

    Jinak, tančím taky trochu country, ale "grand squar" jsme tančili jen jako část jedné předváděčky,
   a myslím si, že noví členové ho neumí, protože ho netančili.
       Neboť i v country se lidi stále mění, chybí chlapi, takže se spíše stále dokola učí základy,  případně jedna předváděčka... a na "grand square" už není čas a síla. Figury se vysvětlují anglicky jen vyjímečně - užívá se snad jen "lady change"
                    m*