[Square] Convention

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pátek Duben 27 07:57:49 CEST 2007

Vzpomnela jsem si jeste na jednu vec, ktera by tu, myslim, mela take byt zminena. Ja jsem s tim mela problem jen jednou, ale celkove jsem to videla pomerne casto. V momente, kdy na parketu jsou treba dve ctverylky a tri pary jeste sedi, skonci typ a  ti, co tancovali, zustanou stat ve ctverylce, delaji, ze si chteji povidat a jakmile zacne dalsi tancovani, zustanou v te ctverylce stat. Jeste bych to pochopila v pripade, ze je plny sal a ti tanecnici treba prijeli z jednoho klubu a chteji tancovat spolu, protoze tam treba maji jistotu, ze to nebude nikdo kazit. Ale jinak bych prosila trochu kolegiality, aby sedici meli sanci se take zapojit. Kor pak v pripade zahranicnich ucastniku, kteri vetsinou prijizdeji solove (resp. v parech). Treba jsem na to hakliva jen ja a ostatnim to tak neprijde.........-:))

Gabi