[Square] Convention

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pátek Duben 27 11:14:33 CEST 2007

No, to nic nemeni na tom, ze zidlicky byly prineseny pote, co ctverylka tancovala predchozi typ a zustala v nezmenene sestave na place. Nicmene pripominka o dochvilnosti take zrejme patri do teto diskuse. Ja jsem to tedy nezazila (a doufam, ze to nebylo proto, ze jsem byla mezi temi pozde prichozimi.-:))
Gabi