[Square] Convention

Bedřich vondrakp na sendme.cz
Pátek Duben 27 12:06:23 CEST 2007

Tak to Pyro, myslím si, nemáš tak úplně pravdu. Ty jako jeden ze
sedících (domnívám se; pokud se pletu, tak se omlouvám předem) na
židličce jsi to viděl možná jinak, ale ostatním neuniklo, že zmíněná
formace okamžitě po odtancování tipu zasedla, konverzovala, čekala na
další tip a ostatním dávala jasně najevo "vás mezi námi nechceme" - tedy
tak alespoň jsem to vnímal já. Naštěstí bylo dosti tanečníků na utvoření
jiné nebo jiných formací, kde se mohl zájemce realizovat a procvičovat
(byla to akce procvičovací, tudíž setkání s někým, kdo příslušný level
neovládá až tak brilantně, by mělo být akceptovatelné a očekávatelné),
nebylo tedy nutné překonávat nepříjemné pocity a mezi tuto "elitu" se
cpát. (Tak mě napadlo, mluvíme-li všichni o stejné PACce. Tuto situaci
jsem zažil osobně tuším na únorové; pokud je to obecný stav, tím hůře).
Tedy plně souhlasím s Gabi

Bedřich