[Square] Convention

Bedřich vondrakp na sendme.cz
Pátek Duben 27 12:20:31 CEST 2007

A vvvvooo tom to jen. Pohnutka je naprosto jasná, ale provedení
nešťastné. Skvér je i o přátelství a vzájemné pomoci, a na procvičovací
akci lze očekávat, že i ti méně zkušení, kteří nejsou  žádné hvězdy, si
chtějí taky dobře zatančit, zvláště, pokud by jim v tom někdo byl
ochoten pomoci. To nakonec vede ke zdokonalování obou stran - té více i
méně zkušené. A aby nedošlo k nedorozumnění, nehájím situace, kdy si
někdo na procvičovací akci stoupne třeba na plus s chabou znalostí MS a
se znalostí třech plusových figur s tím, že to nějak uběhá, takové je
třeba hladit, hladit, hladit, až do úplného vyhlazení :-)      (nebo jim
trpělivě vysvětlovat, že to není zrovna vhodné a že by měli příště
navštívit akce poněkud jinak zaměřené).

Tož tak.

Bedřich