[Square] Pripominka

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Pondělí Duben 30 09:08:18 CEST 2007

Ze se clovek omylem postavi na neco co neumi a nebo ma
necekane okno, to se obcas stane kazdemu. Myslim si, ze
tady neni duvod k omluvam.

Problem je s tanecniky, kteri bouraji porad. Ti se
deli na 2 kategorie:
1) tanecnici nejsou schopni se toho vic naucit a samotnym jim
nedochazi, jak moc to bouraji
2) nekterym je naprosto jedno, jak moc to bouraji - presneji,
je jim to uplne ukradene.

Rekl bych ale, ze v posledni dobe se ta situace zlepsila.

Miloslav Maly