[Square] Convention

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Duben 30 19:08:15 CEST 2007

Gabriela Javůrková napsal(a):
> Je jasne, ze kdyz
> nekolikrat po sobe dorazite do ctverylky, ktera se nonstop rozpada a je
> to kvuli jedinemu a tomutez cloveku, je to otrava a date si na nej pak
> pozor. Ale vzila bych se do kuze tech ostatnich. Kdyz zustanete stat v
> "dobre" ctverylce a pak uz se udela treba jen jedna, ostatni s tim
> clovekem musi kvuli vam tancovat chca nechca celou dobu. Sami jsou treba
> take dobri a take by si radi zatancovali, ale nemaji sanci. A tak mozna
> skonci u toho, ze je lepsi nejit tancovat vubec. A to si nemyslim ze
> je v poradku ani na nevyukovych akcich.
> [...]

    Gabi, a jsme opet u jednoho velkeho JENZE: pokud bude povazovano za
normalni rict tomu vysoce vykonnemu bouracovi "na tohle nemas, vypadni",
nebude asi potreba resit ty stabilni ctverylky.
    Bohuzel prave toto odesilani bouracu tam, kam patri, je podle (o co
idiotstejsiho, o to zakorenenejsiho) nazoru povazovano za velky
prohresek proti SD etikete, zatimco bourani ctverylek vlastni
neschopnosti je prestupek nepatrny.
    Dusledkem je to, ze ma-li dobry tanecnik plne zuby tanecniku, se
kterymi ma plne ruce prace, ma dve moznosti: porusit SD etiketu strasne
moc tim, ze bourace odesle do patricnych mezi, nebo ji obejit tim, ze si
vytvori ctverylku, ve ktere mu bude dobre. Takto vznikla drtiva vetsina
stalych ctverylek, vcetne te asi historicky nejznamejsi a nejstalejsi
(cca 6 let fungujici zaklad).
    Bohuzel, jedinym resenim, ktere vidim, je tvrdy zakrok proti
bouracum. A kdyz rikam "tvrdy", tak myslim vcetne toho, ze budou ze
ctverylek vyhazovani i za cenu pouziti fyzickeho nasili (pokud nepomohou
mirnejsi vysvetlovaci prostredky).